Miksin heryere iyi translate edeceğinden emin olunabilecek
Frekans cevabının yanıltıcı, renkli olmadığı ( flate en yakın olan)
Profesyonel olarak ağırlıklı miks ve masteringde de kullanabileceğim ( consumer, audiophile, beats ya da ath m..xler gibi profesyonel olmayan tarzda değil)
Aldıktan sonra pişman olup upgrade etmek istemeyeceğim
Malzemesi uzun süre çalışmaya uygun (headband, kablo vs gibi bazı samson gmodellerdeki gibi sorunlar ya da kafayı sıkıştıran bantlar vs)
Sadece evde kullanacağım, herhangi bir kayıtta kullanılmayacak
Profesyonel bir mix-mastering kulaklığı arıyorum. Lütfen kullanan arkadaşlar bilgileri varsa paylaşsınlar Sennheiser, Beyerdynamic, AKG..
Miksin heryere iyi translate edeceğinden emin olunabilecek
Frekans cevabının yanıltıcı, renkli olmadığı ( flate en yakın olan)
Profesyonel olarak ağırlıklı miks ve masteringde de kullanabileceğim ( consumer, audiophile, beats ya da ath m..xler gibi profesyonel olmayan tarzda değil)
Aldıktan sonra pişman olup upgrade etmek istemeyeceğim
Malzemesi uzun süre çalışmaya uygun (headband, kablo vs gibi bazı samson gmodellerdeki gibi sorunlar ya da kafayı sıkıştıran bantlar vs)
Sadece evde kullanacağım, herhangi bir kayıtta kullanılmayacak
Profesyonel bir mix-mastering kulaklığı arıyorum. Lütfen kullanan arkadaşlar bilgileri varsa paylaşsınlar Sennheiser, Beyerdynamic, AKG..[/QUOTE]
Cevaplayan herkese teşekkürler. Genelde 770 kullanılıyor galiba. HD600 ve qes labs hpba-2 fiyatını alıcam yakın zamanda bütçeme uygun olucak mı bakalım. DT770 kaç omph daha iyi olur ortalama bir ample? Ve, [MENTION=2911]Gibson[/MENTION] tarzın elektronik mi?
[QUOTE=seysey;43038]Cevaplayan herkese teşekkürler. Genelde 770 kullanılıyor galiba. HD600 ve qes labs hpba-2 fiyatını alıcam yakın zamanda bütçeme uygun olucak mı bakalım. DT770 kaç omph daha iyi olur ortalama bir ample? Ve, [MENTION=2911]Gibson[/MENTION] tarzın elektronik mi?[/QUOTE]
Eğer Qes Labs Hpba-2 tarzı bir cihaz düşünüyorsanız ; SPL Phonitor2'yi ( bütçeniz elvermiyorsa SPL Phonitor Mini'yi) de kesinlikle incelemenizi tavsiye ederim. Ben yaklaşık 2 yıldır Phonitor Mini kullanıyorum. Gerçekten çok farklı bir dünya.
Ayrıca elinizde üst düzey bir outboard kulaklık amplisi yoksa , yüksek impedanslı kulaklık işine hiç girmeyin bence. Yeterli verimi hiç bir zaman alamazsınız. Sadece aldığınızı zannedersiniz.
Yamaha Clavinova CVP-503 / Roland Integra7 / Roland SonicCell / Roland Pro-E / Korg M1 / SPL Director DAC / PMC Twenty 5.22 / SPL Performer s800 Stereo Power Amplifier / SPL Phonitor Mini / AKG K712 Pro / Audio Technica ATH-M50x / Vovox Enstrüman ve Monitör Kabloları / Vovox Power Kabloları / PC i7 4 Gb 256 Gb SSD Win7 / Sony i5 12 Gb 500 Gb SSD Win10 Pro
Tarz pop/rock. 770 klasikleşmiş bir model. Bende uzun süre kulaklık için araştırma yaptım. 770 ve akg 271 mk2 arasında kalmıştım. Akg bas yönünden 770'e göre daha cılız. Kimileri için bu bir avantaj kimilerine göre ise dezavantaj. Elektronik müzik için 770'in daha ideal olacağı kesin. Ayrıca 770'in 80 Ohm olanı yeterli olacaktır.
Arkadaşlar bu 80 ohm ile 250 ohm arasında ki fark tam olarak nedir, ben 250 ohm kullanıyorum çok merak ettim hep 80 tavsiyesi olunca. Ekstra bir güce ihtiyaç duymasının haricinde bir fark varmıdır ?
Şayet besleyebiliyorsanız 250 ohm elbette daha iyi. Ama yeteri kadar besleyebilecek bir kulaklık amfisine ya da monitör kontrol ünitesine sahip değilseniz o zaman Ohm mecburiyetten düşmek zorunda. Örneğin mp3 çalar, laptop , ses kartı, amfi vs. ses çıkışları farklı farklıdır. Yani çıkışa göre kulaklık seçimi gerekir. 80 Ohm - 250 Ohm muhabbeti bu yani.
[QUOTE=Gibson;43045]Şayet besleyebiliyorsanız 250 ohm elbette daha iyi. Ama yeteri kadar besleyebilecek bir kulaklık amfisine ya da monitör kontrol ünitesine sahip değilseniz o zaman Ohm mecburiyetten düşmek zorunda. Örneğin mp3 çalar, laptop , ses kartı, amfi vs. ses çıkışları farklı farklıdır. Yani çıkışa göre kulaklık seçimi gerekir. 80 Ohm - 250 Ohm muhabbeti bu yani.[/QUOTE]
Yamaha hs7 almaya karar verdim. Ampsiz kulaklık modelleri arasında gidip geliyorum aynı zamanda. Destekleriniz ve okumalar netleştirmeme yardımcı oldu teşekkür ederim herkese. Akustik düzenlemeyi kolayca hallederim diye düşünüyorum
[QUOTE=seysey;43065]Yamaha hs7 almaya karar verdim. Ampsiz kulaklık modelleri arasında gidip geliyorum aynı zamanda. Destekleriniz ve okumalar netleştirmeme yardımcı oldu teşekkür ederim herkese. Akustik düzenlemeyi kolayca hallederim diye düşünüyorum[/QUOTE]
Ben de ns10m'leri alırken jbl'leri takasa verdim, eve de monitör lazım olunca yamaha hs7'yi denemek adına aldım, bence çok güzel iş çıkarmış yamaha bu sefer, hs50m ile alakası yok alt frekansları çok geliştirmişler, oldukça sıkı ve net geliyor, 10-15 m2 odalar için de ideal, midrange bölgede gövdeli bi soundu var yamaha'ların, bu sayede yamaha'da iyi duyurmayı başardığınız bir mix çoğu kaynakta yumuşak geliyor, oldukça dengeli monitörler.
Miksin heryere iyi translate edeceğinden emin olunabilecek
Frekans cevabının yanıltıcı, renkli olmadığı ( flate en yakın olan)
Profesyonel olarak ağırlıklı miks ve masteringde de kullanabileceğim ( consumer, audiophile, beats ya da ath m..xler gibi profesyonel olmayan tarzda değil)
Aldıktan sonra pişman olup upgrade etmek istemeyeceğim
Malzemesi uzun süre çalışmaya uygun (headband, kablo vs gibi bazı samson gmodellerdeki gibi sorunlar ya da kafayı sıkıştıran bantlar vs)
Sadece evde kullanacağım, herhangi bir kayıtta kullanılmayacak
Profesyonel bir mix-mastering kulaklığı arıyorum. Lütfen kullanan arkadaşlar bilgileri varsa paylaşsınlar Sennheiser, Beyerdynamic, AKG..[/QUOTE]
Öncelikle tavsiyem bütçeniz uygunsa miks ile kayıt kulaklıklarını ayrı tutmaya çalışın kayıtta DT770 pro gerçekten yeterli ve güzel bir kulaklık ben 250 ohm ile 80 ohm arasında ses kalitesi olarak bir fark alamadım onu belirtiyim yani cep telefonunda da kullanıcaksan 80 ohm u tercih etmelisin, ama mikste dt 770 pro gerçekten çok kötü seni çok yanıltacaktır orda da sennheiser hd 600 ü tek geçiyorum . Internet de araştıracak olursan mikste en iyi kulaklıklardan birisi sennheiser hd600 saygılarımla